2009. november 28., szombat

Hordozós kabát- mellény- esőkabát tulajdonosok

Viki babája még esőben is el tudott aludni....
Beszámolóját itt olvashatjátok: forrás:http://www.mamami.hu/forum/showthread.php?t=2178&page=21)
"És élménybeszámolnék esőponcsóról (azt hittem, az másik topikodban van, de most látom, ez az a topik )

Szóval ma használtam először, életmentő volt! köszönöm és
-sokan megdícsérték, milyen klassz cucc, meg jól is állt
-nem áztunk meg!
-életmentő volt mert: eddig egy sima eldobhatós egyszerhasználtaos kukásnejlon anyagú esőponcsót használtam és fogni kellett nehogy lecsússzon, lejöjjön a menetszélben, stb, el nem tudtam képzelni, hogy viszem oviba a nagyot ha esik az eső de ez a probléma is a múlté
-lányom sem tiltakozott a használata ellen (pedig utál minden ruhát, pláne ha a fején kell áthúznom)
-tudtam fogni a nagylány kezét
-Julinka annyira élvezte, hogy hátrahajtotta a fejét és tátott szájjal várta, hogy az esőcseppek beleessenek a szájába majdnem el is aludt így

Szóval javaslom az esőponcsó átnevezését Emmy-féle 3in1 esőponcsóra:
Mert 3szorosan örülhet aki megveszi:
Nr1: nagyon szép, igényes munka
Nr2: nagyon jó áron van
Nr3: a használata is szuper hasznos, hatásos, működik

Na, remélem, nem voltam túl sok, de komolyan annyira boldog vagyok, eddig esőben nem hordozhattam és a babakocsinkra (ami megmaradt ) nem rakható esővédő így nagyon féltem egészen eddig, mit csinálok majd ha esni fog de mennem kell vhova Persze vhogy máshogy is meg tudtuk volna oldani, de az sokkal nehézkesebb lett volna és biztos nem lett volna ennyira jól működő zuhogó esőben (ergo megáztunk volna)

(csatoltam fotót, Julinka itt már nagyjából aludt, azért csuklott hátra a feje)


Enikő és Boriska egy barna körsteppelt kabátban...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése